Cari homestay di Kundasang

Assalamualaikum

Ada lebih kurang 2 minggu lebih lagi cuti sekolah akan habis. Ada yang sudah pun balik dari bercuti dan mungkin juga ada yang baru memulakan perjalanan untuk pergi bercuti (ni kes ibu bapa yang baru approve cutilah huhu).

Yang nak pergi bercuti tu, tentu dah tempah tempat tinggal tapi ada yang suka book last minute. Sebab tu rasanya homestay dan juga resort menarik menjadi tajuk carian utama di Google. 
Entri aku tentang walai-tokou-homestay-kundasang yang pernah aku post bulan jun yang lalu pun tetiba menjadi popular bulan ni. 
Rasanya ramai yang nak cari homestay di Kundasang atau mungkin homestay di sekitar Malaysia ni. 




Yang betul-betul nak cari homestay yang berada di Kundasang atau pun di tempat lain, ni aku kongsikan satu website yang senaraikan homestay di Malaysia ni. Korang boleh je pergi ke website http://www.carihomestay.net/
Bagi aku website ni banyak membantu sebab dia senaraikan satu persatu homestay yang ada di Malaysia ni, siap ada detail tentang homestay, harga dan juga contact no.

Kalau tak pun korang jenguk jak Jom Jalan-Jalan Check in Sabah

Ok .. selamat bercuti-cuti Malaysia!




6 Comments

Komen seikhlas hati ... Thanks!

  1. Mood masih lagi bercuti agaknya..tulah banyak yang Google home stay..kalau wana pun mo juga cek in di kundasang lagi..best ba :D

    ReplyDelete
  2. Cuti sekolah ni memang ramai yg menggoogle cari tempat utk menginap. Misi kebanyakan pun sekarang bukan hotel tak macam dulu. Homestay sekarang cantik-cantik dan selesa.

    ReplyDelete
  3. Wah..br ckp kat hubs smlm nk p kundasang..hehe

    ReplyDelete
  4. boleh dijadikan panduan masa akan datang nanti bila nak cari homestay :)

    ReplyDelete
  5. Yelah...nak Christmas tak lama lagi....mereka cuti panjang tu Mia, tu yg entri homestay popular...

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen seikhlas hati ... Thanks!

Post a Comment

Previous Post Next Post