Sedapnya kepsi..... - Mia - Memories of Mine

Latest

Saturday, April 6, 2013

Sedapnya kepsi.....

Assalamualaikum

Shumi dan Shamzi sejak semalam sibuk nak request makan kepsi sempena cuti hari sabtu yang mendung ni.....so untuk tidak mengecewakan dorang, pagi-pagi lagi bukan pagi pun jam 10 dah bergerak ke Suria Sabah nak cari restoran kepsi......dah lama kami tak pegi jjcm di Suria Sabah so hari ni tetiba terasa nak jalan-jalan mengabisskan duit di sana...

Perkara pertama sampai sana cari mesin atm sebab belum cucuk duit lagi.....lepas tu melilau cari restoran kepsi.....almaklumlah pegi Suria Sabah baru 2 kali rasanya selama ianya di buka jadi agak kesesatan di situ....

Dan akhirnya hajat Shumi dan Shamzi tercapai......kitaorang makan kepsi untuk brekpes merangkap makan tengahari....




Emmmm sedapnya Zinger burger kepsi......




Tetiba ada tangan interprem suapkan ayam kepsi.....nampak muka tamak si Shumi....hehe




Akhirnya ayam kepsi tadi menyerong ke mulut Shamzi....ngapppp...





Lepas makan eksen gambar depan restoran kepsi....tengah tunggu Shumi belum abis melahap lagi.....Damia dah rimas mengeliat sana sini so terpaksa bawa keluar pusing2 sekejap sementara menunggu abangnya yang 'godo ot' tu...



Note : go doot - kuat/tamak makan

12 comments:

  1. Ternak lunok laaa niii. Hihi

    ReplyDelete
  2. seronoknya dia dpt kepci...terliur auntie tgok zinger iteww tahu =)

    ReplyDelete
  3. bestnya..boleh kenyang sampai petang ke kepsi tu..., ank2 pcl walau makan tp sejam lps tu nk mkn lagi..tgk badan slim jer....best jd bebudak..kadar metabolisme dorang cukup tinggi. makan2..makan2, tak risau berat naik !

    ReplyDelete
  4. Hahhaa kami panggil kuat makan tu "poguzia". lembut jer nama kan, saya pun rela orang panggil saya gitu. hahaha

    ReplyDelete
  5. seronok tgk sishumi menikmati kepci..bulat biji mata gitu..heheh

    ReplyDelete
  6. kadang tu makan kepsi selalu jemu tapi bila tgk anak2 Mia makan ni datang pulak teringin hehe

    ReplyDelete
  7. Hahah..cute jer..tgh makan burger, boleh plak mata tebuntang pandang ayam.haha

    ReplyDelete
  8. Hahahhahah..
    sedap sangat tu sampai bulat2 bijik mata... =D

    ReplyDelete
  9. Hehehe...bersungguh2 shumi makan. Bukan tamak lah ibu...kepci ni sedap sangat ☺☺

    ReplyDelete
  10. Bersungguh sungguh dia makan ye. Tak sia sia bawak

    ReplyDelete
  11. anak2 mmg suka makan kfc kan...godo ot tapi pintar bah dear

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!