Nampak sedap bila ... - Mia - Memories of Mine

Latest

Friday, April 24, 2015

Nampak sedap bila ...

Assalamualaikum

Tahu serlahkan warna


Cukup pencahayaan


Susun atur dan variasi


Fokus


Menjadi pilihan ramai!

Semua pun akan nampak sedap dan menyelerakan :D


Tapi kalau tak nampak yang kat bawah ni ... tak selera makan tau ...




8 comments:

  1. mesti kan...anak2 a MUST setiap kali makan2 :p

    ReplyDelete
  2. Sedap lah makanan2 di atas tu Mia...
    yg dibawah tu memang akan menjadi pilihan anak2..hihi

    ReplyDelete
  3. singgah pagi...
    amboi sedap² makanan tuh......

    ReplyDelete
  4. True indeed. Asal makan jer mesti ingat kat anak2.

    ReplyDelete
  5. Betullah sedap macam mana pun kalau yg tiga permata tak ada sedapnya hanya ditekak, hati tetap teringat pada mereka. Tengoklah anak dara Mia tu... bukan main posing lagi:)

    ReplyDelete
  6. mantap lah mba pastinya hehehe jadi laper :p

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!