Cash Out Nuffnang 2015 - Mia - Memories of Mine

Latest

Saturday, January 17, 2015

Cash Out Nuffnang 2015

Assalamualaikum

Jom kosongkan duit Nuffnang | tak banyak pun. Dekat setahun kumpul. Blogger picisan cam aku setahun sekali jer cash out kan duit Nuffnang tu ... lain lah kalau blogger femes, setiap bulan keluarkan duit Nuffnang. Dah macam jadi gaji bulanan pula kan ... jeles tu ada tapi dah rezeki masing-masing kan. :D







Dah jadi kosong-kosong. 



BE yang tinggal selepas di cash out kan. Semoga rezeki dari Nuffnang ada lagi untuk tahun ini.


12 comments:

  1. kita pun boleh! jom usaha lagi ^_^

    ReplyDelete
  2. tahniah..byk tu..sy pn tgh kumpul utk setahun gk...

    ReplyDelete
  3. kumpul smpai byk bru cashout huhu

    ReplyDelete
  4. sy setakat ni belum cashout pun lagi...

    ReplyDelete
  5. tahniah :).. Semoga cepat bertambah lagi earning nuffnang :)

    ReplyDelete
  6. wah bestnya..ada juga rezeki kan..tahniah mia..

    ReplyDelete
  7. Tahniah yeh Mia....rezeki tahun baru lagi....

    ReplyDelete
  8. salamualaikum, rezeki akak lah tu... saya baru dapat 50 cen ajer... bolehlah buat beli jajan... a'ah tumpang singgah kat blog sayer erk.. http://sipanjangkata.blogspot.com/

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!