Wordless Wednesday # 39 - Mia - Memories of Mine

Latest

Wednesday, November 13, 2013

Wordless Wednesday # 39

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia!

Dah namanya WW kan.....tak payah aku cite panjang2, layan je gambar anak dara aku ni bila dah bebas lepas dari dukungan Uminya semasa di restoran Pizza Hut. Dah macam lipas kudung pula aku tengok lari tak tentu arah....huhu sabar jak lah


7 comments:

  1. Haha..kakak sy ada 3 orang anak. Dia cakap, dia mmg malas nak pi makan kat luar. Ni la puncanya. tak cukup tanagn nak mengawalnya..dia lagi prefer beli tehn bawak balik makan kat rumah. Haha


    btw jom singgah blog sy :)

    ReplyDelete
  2. Hahahaha puas hati dia dapat berlarian kan, tak makan pun tak per.

    ReplyDelete
  3. Macam qhalif juga ni. Dah dapat kaki kan. Merayap jer kerjanya.

    ReplyDelete
  4. hehe..usia cam ni mmg tak terkejar maknyer...

    ReplyDelete
  5. haha...budak budak kalau dapat lepas ....mmg sukalahkan mia...merata tempat dia jelajah hehe

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!