Sunset di Sutera Harbour - Mia - Memories of Mine

Latest

Sunday, November 10, 2013

Sunset di Sutera Harbour

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia!

Salah satu tempat yang diminati orang ramai di Kota Kinabalu ini untuk menikmati pemandangan matahari terbenam selain dari Pantai Tanjung Aru, adalah di Sutera Harbour Resort. 

Kawasan ni sebenarnya terletak di hujung resort ini, dan menjadi tumpuan para jurugambar dan juga orang ramai yang ingin merakam saat matahari terbenam yang mempesonakan.





So, yang merancang ke Kota Kinabalu tu, catitkan tempat ini dalam nota perjalanan anda! :D

16 comments:

  1. Subhanaallah cantiknya.. tak sempat singgah hari tue.. tanjung aru nie dekat dgn airport kan.. =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A'a...Tanjung Aru satu jalan menuju airport terminal II tu (Air Asia Airport) :D

      Delete
  2. Cantik nya sunset tu Mia..mmg best klu dpt tgk matahari terbenam ni..sal hujung minggu ya..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekali sekala tengok pemandangan matahari terbenam sangat menenangkan jiwa bah kunu Atiey.... :D

      Delete
  3. Replies
    1. Kan......Dah pernah singgah sini ke? :D

      Delete
  4. kawan saya penah cakap pasal tempat ini..tapi tak sangka sunset dia macam nie punya cantik..insyallah kalau sampai sabah one day, kena datang gak tempat ini..

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  5. wow...cantik!! bestnye kalau dapat ke sana =)

    ReplyDelete
  6. memang cantik mia..inshaallah kalau pegi sabah kalau ade rezki nak tengok sunset kat sini jgk..

    ReplyDelete
  7. cantiknye.. x penah smpi sabah lagi. insyaAllah satu hari nanti.

    ReplyDelete
  8. Mmg sangat cantik Mia...photographer mmg suka tu.....tempat pun menarikk...

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!