Jom Gintell! - Mia - Memories of Mine

Latest

Tuesday, November 12, 2013

Jom Gintell!

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia!




Hero 'besar' dan 2 hero cilikku sedang melegakan badan selepas penat bermain. Siap bersusun lagi tu dari babanya, Shumi dan Shamzi.... sila abaikan yang hujung sekali tu, tidak ada kaitan...hehe

Budak dua orang tu nak juga merasa badan di gentel2 siap minta sorang seringgit dari Uminya ni...huhu. Kerusi bergerak tapi badan kecik je, bukannya terasa apa pun.....apa boleh buat, layankan sajalah pe'el dorang.

Sebenarnya aku yang nak bergintell tapi baba dan anak-anak yang cop tempat dulu.....Layan kan je lah...:P




Note : Bestnya kalau ada kerusi urut ni kat rumah kan......tunggulah duit Nuffnang aku beribu-ribu lemon, nanti ku 'sambar' satu bijik B-) angan-angan mat jenin

8 comments:

  1. ni kalau penat shopping terus duduk kat sini.. walllaaaweehhh! :)

    ReplyDelete
  2. Di gentel oleh Gintell ni, mmg sedappp...lega sakit2 badan...hahaha

    ReplyDelete
  3. kt shopping kompleks skg mmg berlambak..hehe memudahkan utk bershopping..if pent boleh la berurut kejap ehhe

    ReplyDelete
  4. Heheh..ayat yang last tuh best tuh...kalau ade kat rumah sambil nunggu2 masak pun boleh main gintel2 lagi kan..hehe

    ReplyDelete
  5. Hahahaha sedap ker bergentel :p mari2 kita semua berangan..tak salah ;)

    ReplyDelete
  6. saya pernah bergintel gak tapi tak boleh duduk lelama..nanti geli feleman badan iolss..hahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  7. Okje pun suka gak bergintel ni Mia....rasa terurut je lemak lemak yg ada tu

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!