Happy Birthday Shumi - Mia - Memories of Mine

Latest

Wednesday, February 27, 2013

Happy Birthday Shumi

Assalamualaikum

Cepat betul masa berlalu.....hari ni genap 7 tahun usia anak sulungku, Shumi Dzukairy....Selamat menyambut hari lahir Shumi, Semoga panjang umur, sihat selalu, semoga menjadi anak yang soleh, berguna dan  bertanggungjawab....amin.....rajin2 belajar....jangan nakal2 yek....Umi sayang Shumi.... (^__^)


Shumi umur 1 tahun



3 Tahun



4 Tahun



6 Tahun




Birthday Boy......Shumi Dzukairy


Boleh baca di sini kalau sudi untuk pengalaman melahirkan Shumi....


Note : Shumi dah ok sedikit tadi pagi selepas demam semalam...suhunya dah turun ke 36'C dan dapat pegi sekolah, terima kasih kepada semua yang doakan Shumi yek (^__^)...Tadi saya bagi duit saku lebih daripada yang biasa, Shumi tanya kenapa ?? saya hanya jawab 'Selamat Hari Jadi Shumi'....sambil tahan2 air mata, malu kalau Hubby dan Shumi nampak uminya ni emo sikit...hehe dah besar anak Umi....majlis hari jadi mungkin buat hujung minggu ni, kecil2an sahaja, cukup bacaan doa selamat untuk Shumi.....




37 comments:

  1. Replies
    1. macam uminya kan....(sila muntah hahaha)

      Delete
  2. Selamat hari jadi shumi..makin besar makin hencem...moga jd anak yg taat yer..

    ReplyDelete
  3. happy birthday shumi.....
    semoga Allah makbul doa mama kamu.

    ReplyDelete
  4. Semakin besar anak semakin terasa dihati kita.
    Happy birthday Shumi. Ingat pesan Umi jadi anak yg terbaik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lah kak....dari kecil kita tengo dorang membesar....nakkan yang terbaik untuk anak2....

      Delete
  5. hepi beday shumi... jadi anak yang baik k..

    ReplyDelete
  6. HappY birthday Shumi..moga menjadi anak soleh..
    membesar dgn sihat & pintar..amin! :)
    Ndak sedar masa berlalu..ndak lama bujang sdh tu...hehe.
    ALhamdulillah Shumi makin sihat....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin....ya bah bujang suda si shumi.... =D

      Delete
  7. salam..how time flies..cepat anak2 membesar..selamat hari lahir shumi...be a good boy....follow me back ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak sedar dorang membesar (^_^)....tq sudi lawat blog ni....

      Delete
  8. happy besday shumi,..tahniah mia...dh ada anak bujang dah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe....yang bujang ni susah sikit nak urus.....

      Delete
  9. happy birthday shumi. jgn nakal2 tau :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ !!! ok nanti bagitahu shumi.....hehe

      Delete
  10. Semoga menjadi nak yang bijak dan soleh... =D

    ReplyDelete
  11. Hepy bezday Shumi... demam nak tambah akal tu.... nak tambah cedik!

    ReplyDelete
  12. Happy birthday shumi...anak mu ni sekolah di tadika insentif cahayaku bah kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ !!!! ha'ah.....macam mana ko tahu...anak ko sekolah sanakah juga....

      Delete
  13. Happy Birthda dear Shumi. Tengok jer gambar2 kat atas tu, macam kejap jer kan 7 tahun walhal u punya la bertungkus lumus membesarkan dia dengan sebaiknya. He seems like a clever boy, Insya Allah moga doa ibu Shumi makbul. Kami sama2 aminkan. May Allah bless him always.

    ReplyDelete
  14. happy belated birthday...alamak aunty tertinggal LRT la...terkandas tengah2 rail... anyway, semoga Shumi membesar jadi anak yang soleh dan baik... dan berjaya di dalam hidup dan juga akhirat...diberikan kesihatan tubuh badan...

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!