Hari Reka Cipta! - Mia - Memories of Mine

Latest

Sunday, November 3, 2013

Hari Reka Cipta!

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia!

Salam hari Ahad korang semua! mesti sekarang sedang bersantai-santai dengan family tercinta kan. Ada yang cuti panjang 4 hari, yalah ambil cuti esok sebab lusanya cuti Awal Muharram. cam aku le tu hehe

Hari ni nak share antara gambar-gambar yang diambil oleh Hubby semasa Hari Reka Cipta di sekolahnya







Hari Reka Cipta aka Eureka Day! ni diadakan sempena Minggu Keusahawanan di Sekolah Hubby. Nak memupuk semangat usahawan kat diri murid-murid katanya. Hubby sebagai penyelaras pertandingan dan seperti biasa bertugas sebagai jurufoto kat sana. 

11 comments:

  1. Cecantik hubby akk amik gambar ni :)

    ReplyDelete
  2. Salam mia, bagus adenya hari rekacipta gini..boleh menyerlahkan kreativiti murid2..gambar2 yg diambil semuanya best..:)

    ReplyDelete
  3. Seronokkkkkk. Takder la ngadap buku semata2. Budak laki la paling suka ni kan.

    ReplyDelete
  4. Yang main boling tu, apa rekacipta nya?Mesin baling bola ke? :)

    ReplyDelete
  5. paling best kalu part cam ni..masa main keta remote..kagum beboi sekalian

    ReplyDelete
  6. bagus klau stiap skolah buat aktvt mcm ni. boleh meningkatkan daya pemikiran anak2

    ReplyDelete
  7. Teramat bgus sekali....nyata sekolah2 sekarang luar biasa...boleh tanamkan semangat bidang robotik dan engineering esok besar nanti...weeeeee

    ReplyDelete
  8. Oooo bagus yeh Mia siap ada hari Reka Cipta gini ...kat sekolah anak okje mcm tak de je

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!