Sekadar renungan - Mia - Memories of Mine

Latest

Friday, May 10, 2013

Sekadar renungan

Assalamualaikum

Perkongsian di hari jumaat....


Sumber : Facebook





Note : Mendengar berita semalam membuatkan hati rasa tidak tenteram dengan keselamatan anak-anak kita hari ini.....ibu mana yang tidak sedih bila melihat mak budak perempuan yang mati dibunuh selepas dirogol menangis teresak2 meratap kematian anaknya itu....bergenang air mata aku semalam melihat dia masih kuat menjawab soalan yang diajukan oleh wartawan itu.....Al-Fatihah untuk arwah dan Takziah untuk keluarga mereka, semoga mereka tabah menghadapi dugaanNya....dan semoga si pelaku akan mendapat pembalasan yang setimpal dengan perbuatan kejamnya itu...
Semoga anak-anak kita dijauhkan daripada segala bahaya......amin

6 comments:

  1. tu lah..aku pun ternampak berita tu smlm Mia..sedih betul tau...Org Sabah lagi tu..isk! kejam btul bah..budak lg kan.. moga pelaku nya mendapat hukuman setimpal..

    ReplyDelete
  2. Salam mia...
    sedih kan bila ditimpa malang begitu..budak th langsung tak berdosa, menjadi mangsa plak...

    ReplyDelete
  3. Kakak tak tengok berita tak tahu Mia. Sedihnya... melihat ibu yg menangis siapa pun akan terasa sama Mia. Moga yg bersalah dapat ditangkap dan dihukum setimpal.

    ReplyDelete
  4. Tak mcm zaman kita dulu,merayap merata kampung,dekat senja baru balik.Tak takut,tak risau pun.Anak zaman skang,kat laman rumah pun boleh hilang.Kasihan emaknya...
    Al-Fatihah,semoga keluarganya tabah....

    ReplyDelete
  5. Ohhh ....ada gak dengar berita ni tadi kat radio... dekat dengan parking ketakan....Al-fatehah...

    ReplyDelete
  6. Moga anak anak kita dipelihara dan dilindungi Allah selalu. Bimbang kan.

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!