Model ke ?? - Mia - Memories of Mine

Latest

Monday, December 3, 2012

Model ke ??

Assalamualaikum......
Hari jumaat yang lalu, hubby bawa Shumi & Shamzi ke taman permainan di Stadium Likas......maklumlah si hubby sejak 2 minggu bercuti terasa boring di rumah.....jadi lepas hantar saya ke tempat keja dan Damia ke nursery, dorang pun menyinggahlah di sana......dorang Shumi & Shamzi apalagi keseronokan yang tidak terhingga.....nampak taman permainan macam lupa segala2 di sekeliling.....dan sebagai upah sebab baba bawa pegi situ, dorang jadi model terjun untuk baba tambah koleksi fotonya.....
 Dan inilah hasilnya........rasa2nya kalau sapa2 yang nak jadikan Shumi dan Shamzi jadi model memang berbaloi.....hehehe




16 comments:

  1. Mazliza - saya suka tengo dorang pakai baju sama2...sampai ramai yang tegur, anak kembar ke, sama jak rupa ?...hehe

    ReplyDelete
  2. lawa gmbar.. model pun kiut! :D

    ReplyDelete
  3. Cute..Pandai drg berposing..heheh

    ReplyDelete
  4. Comel jak dorang dua ni...ensem!
    pandai nya posing...hehe:)

    ReplyDelete
  5. mmg bole jd model cilik..hihi....sgtla fotogenik..

    ReplyDelete
  6. cun la picca yang disnap ;D

    boleh ni jadi model kanak2 utk majalah pa & ma :D

    ReplyDelete
  7. Mrs.eady - Tq :D

    Anum - Tq :D

    Just - hubby yang tukang ambil gambar...

    Jue - memang dorang paling suka bergambar ni...

    atie - budak 2 org memang suka pose tapi adiknya yg perempuan susah tul senyum depan kamera..

    mira - ye ke ? tq tq :D

    qasehnya rania - tq datang sini...:D

    ReplyDelete
  8. Gambar cantik2. Suka gambo yg no. 3 tu...ceria betul ☺☺

    ReplyDelete
  9. cantik2 gambar..pandai ambik..nampak pro je..=D

    ReplyDelete
  10. NM02 - Tq :D

    fiza - Tq :D

    Marlia - tq....hubby yang snap dan editkan...minat katanya...

    Kak Nora - thanks singgah sini... :D

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!