WEEKEND BARBECUE DINNER BUFFET di Tangerin, The Palace Hotel Kota Kinabalu

Hi korang ! Ni ada berita baik Kmia nak kongsikan untuk mereka yang sangat suka makan hehe .. the food lover gitu. Terutama mereka yang gemarkan makanan panggang-panggang dan digrill-grill gitu. Kmia dah cuba so haruslah uar-uarkan jika ada benda sedap kan 😜


Bermula 5 Julai 2019 hari tu, The Palace Hotel Kota Kinabalu menawarkan kepada para pelanggannya hidangan buffet berkonsepkan barbecue pada setiap hari Jumaat dan Sabtu.



Para pelanggan boleh menikmati buffet ini bermula dari jam 6.30 petang hingga 10.30 malam di Tangerine Restaurant, The Palace Hotel Kota Kinabalu.


Kesemua makanan yang dihidangkan di Weekend Barbecue Dinner Buffet ini mendapat pengiktirafan halal dari Jakim. Jadi korang bolehlah menikmatinya tanpa was-was gitu.

Apa yang korang boleh makan di buffet ni? Sudah tentulah pelbagai hidangan barbecue yang dipanggang segar semasa sepanjang masa buffet.


Kepak ayam ada, kambing ada, daging lembu pun ada .. sea food pun ada. Tinggal korang pilih dan dipanggang.

Proses memanggang gitu. Korang tinggal tunggu dan makan hehe

Kepak Ayam Panggang! Tengok gambar ni, Kmia pula yang rasa craving balik



Selain daripada makanan yang dipanggang, terdapat juga hidangan lain ditawarkan untuk korang nikmati bersama-sama menu utama tadi.




Antara main course yang dihidangkan hari tu. Favourite Kmia, Spaghetti Aglio Olio .. sangat match gandingan bersama-sama dengan hidangan grill tu semua. 

Spaghetti Aglio Olio


Satu lagi favourite Kmia, Baked Mussel. Dimakan pula bersama-sama salsa sauce, perggghh mantap gitu. 




Menu berat-berat ja ada? Ada bah juga salad dan appertizer nya.

Salad Corner

Lagi appertizer menu yang sedap

Kalau dibahagian ni, Kmia tertarik dengan Pamelo Saladnya. Sedap! Gaya hidangan pun menarik.

Pamelo Salad

Dah habis makan tu semua, kita ke ruangan dessertnya pula. Ada pelbagai jenis manisan terdiri daripada kek, kuih muih melayu dan juga ABC ditawarkan kepada pelanggan.

Dessert Corner

Rambang mata memilih nak makan apa. Kmia punya pilihan tentu-tentulah Cheese Cakenya. Rasa cheesenya tak heavy .. cukup rasa gitu

Cheese Cake

Sebenarnya ada pelbagai lagi menu lain dihidangkan di Weekend Barbecue Buffet Dinner ni. Kalau Kmia cerita satu persatu memang penatlah korang membacanya. Jadi adalah lebih baik jika korang sendiri datang ke Tangerine dan mencuba sendiri hidangan buffet ini.

Harga??? Untuk menikmati kesemua hidangan ini korang hanya perlu membayar RM85 net untuk dewasa dan RM43 net untuk kanak-kanak berumur 6 hingga 12 tahun. Dan sekarang ni dorang tengah ada Promosi Buy 5 free 1. Orang yang ke-6 dapat makan percuma ataupun dalam erti kata yang lain seorang hanya perlu bayar dalam RM70 lebih sahaja.

So jangan dikasi lama. Dorang tengah tunggu kamurang ni .. hehe


Untuk maklumat lanjut atau tempahan, korang boleh hubungi hotel di talian +60 88 217222 atau email ke custcare@thepalacehotelkk.com atau terus ke datang ke hotel di

No 1, Jalan Tangki,
Karamunsing,
88100 Kota Kinabalu, Sabah

Selamat Menjamu Selera!

3 Comments

Komen seikhlas hati ... Thanks!

  1. Semua nampak sedap..Sis paling suka makan buffet hehehehe rasa puas makan. Nak makan apa semua ada hehehehe

    ReplyDelete
  2. Menu semua nampak menyelerakan

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen seikhlas hati ... Thanks!

Post a Comment

Previous Post Next Post