Bulan di siang hari - Mia - Memories of Mine

Latest

Sunday, February 8, 2015

Bulan di siang hari

Assalamualaikum

Salam ahad korang .... semenjak dua menjak ni, aku nampak ramai orang tepek gambar awan jak. Masing-masing snap satu gambar awan terutamanya gambar di waktu pagi dan kongsi gitu.

Aku nak juga kongsi gambar tapi belum ada lagi yang menarik untuk di snap. Hinggalah pagi jumaat yang lalu, ternampak pemandangan langit ni. Tak ada awan, langit membiru sahaja dan bulan kelihatan jelas. 




Aku dapat snap dari jauh sahaja. Itu pun curi-curi snap guna hp. Jalan tengah jammed, kereta tak bergerak so ambik kesempatan seminit untuk snap. :P

Tak ada awan yang unik, foto bulan di siang hari pun jadilah kan. 





2 comments:

  1. masyallah :)

    cantik ciptaan allah swt kan kak

    salam perkenalan & jemput ke blog nana

    ReplyDelete
  2. haha......teringin jugak rupanya yeh......Ingatnya menyenap sambil berjalan mmg terer kalau cenggitu,,,

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!