Iklan Malar Segar | MaxisONE Plan - Mia - Memories of Mine

Latest

Wednesday, October 29, 2014

Iklan Malar Segar | MaxisONE Plan

Assalamualaikum

Iklan ni selalu keluar tv baru-baru ni. Mesti korang perasan kan, dua budak yang bertopeng dan ikat kain kat belakang ala ala superman, kemudian jerit depan kipas lama-lama biar suara cam robot katanya. 

Suka tengok sebab mengimbau kenangan zaman kanak-kanak gitu. Mesti semua pernah buat kan. Jerit depan kipas yang sedang berputar laju dan secara automatik suara terus bertukar menjadi robot..hehe



Comel kan budak berdua ni .... Kreatif pihak Maxis buat iklan ni kan...:D

Ok cerita tentang Maxis ni kan, Dorang ada buat tawaran istimewa yang mungkin menarik perhatian korang. Melalui MaxisONE Plan ni korang akan berpeluang mendapatkan Sebiji Samsung Smartphone baru secara percuma... (^__^).


Macam mana nak dapatkan semua tu....korang boleh pegi ke website dorang di sini


4 comments:

  1. Ni iklan berbayar ke apa ni? bukan main lagi promote Maxis.....
    Tapi mmg selalu buat ghuper tu masa kecik dulu....duk depan kipas sambil buat aaaaaaa....haha

    ReplyDelete
  2. a'a memang dulu kecik2 pun suka buat macam tue kt depan kipas..hehehe...pakej mcm menarik jer..jap nk p terjah..=D

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!