Cuti sekolah yang gembira - Mia - Memories of Mine

Latest

Monday, January 7, 2013

Cuti sekolah yang gembira

Assalamualaikum
Sekolah dan bermula..Saya pun dah mula bekerja di tahun baru ini setelah seminggu bercuti...anak-anak dah mula bersekolah semula dan buku2 sekolah menjadi peneman mereka seharian.....masa untuk bermain dan bersukaria dah tamat !!! (jangan tak tahu, Uminya ni garang tau....hehe)...
Cuti sekolah hari tu, kami tak pegi ke mana2 cuma sekitar KK sahaja, tahun ni budget tidak mengizinkan untuk pegi berjalan luar KK sebab banyak nak guna duit...walau tak jalan jauh tapi saya rasa anak2 gembira dan seronok......tak percaya cuba tengo foto yang sempat disnap ni.....

Uminya ni yang pening nengok dorang berpusing2 tu.....tapi dorang relaks jak...
 Gembira dapat berkenalan dengan 'kawan' baru.....
 abis semua anak-anak itik jadi mangsa......
 nak pegi ke mana tu ??
 Cuba teka, mana Shamzi bersembunyi.......??? =P
 abis basah kuyup si Shumi main air pancutan tu.....nak marah, kesian pula sebab tengok mukanya yang hepi betul tu.....
 last sekali dah 'abis bateri' dah..... penat sangat terus pegi berurut....hehehe (Shumi sebenarnya eksen saja duduk, macam mana nak urut kalau kerusi tu macam nak 'telan' Shumi dah)..
Ok tu ja.....Happy Working !!!!

34 comments:

  1. best kan tengok anak-anak seronok (",)

    ReplyDelete
  2. bestnya depa....hehe baru la terasa nimat bercuti tu kan...:)

    ReplyDelete
  3. seronokkan bwk anak anak jln2 time cuti skola nih

    ReplyDelete
  4. @MAZLIZA ABD RAZAK:Ya...senang hati kalau tengok dorang seronok...

    ReplyDelete
  5. @Anum:betul....moment yang sungguh happy.... :D

    ReplyDelete
  6. @P.A.:itulah tu...kesian pula kalau duduk di rumah saja...

    ReplyDelete
  7. @Mimie:Masa nilah sesuai hilangkan tensen anak2 di sekolah....:D

    ReplyDelete
  8. Apa yg penting buat mereka happy Mia. Kalau sepanjang itu mereka senyum kita pun puas kan..

    ReplyDelete
  9. Tu, nampak shamzi kat celah pokok. Suka mereka dpt jalan2 kan.

    ReplyDelete
  10. waahhh seronok je bebudak yer... elpun xlaa berjalan ke mana pon..dah nampak happy

    ReplyDelete
  11. seronokkan tengok dia orang..tak pa tak jalan jauh Mia..yang penting happy!!!

    ReplyDelete
  12. COMELNYA SEMUA PERMAINAN TU,KALAU ANAK2 BUI JUMPA NI HABISLAH...

    ReplyDelete
  13. Budak budak ni happy tak semestinya bercuti jauh jauh...dekat pun dah ok janji mereka seronok kan Mia...

    ReplyDelete
  14. @Kakzakie:betul tu kak....puas hati bila tengo anak2 hepi....

    ReplyDelete
  15. @Fiza Rahman:Sekali sekala jalan....memang seronok....

    ReplyDelete
  16. @C.M.A @ CikMoonAdnan:bercahaya2 mata dorang bila bawa pegi playland tu....

    ReplyDelete
  17. @Bui Junaidi:Anak2 sya sikit lagi mo berkampung disitu...x mo balik....hehe

    ReplyDelete
  18. ala comelnya diorang . seronok betul kan ? :D

    ReplyDelete
  19. x jalan jauh pun x apa bah, yg penting ada jalan n semua happy..:)

    ReplyDelete
  20. @Kay Masingan: Ya bah cath...nda payah jauh2...janji hepi...

    ReplyDelete
  21. syok cuti sekolah..tringat kecik2 dulu2.cuti sekolah ja..syok bukan main

    ReplyDelete
  22. Akk cuti sklh tadi x kemana sbb x suke sesak2. Pening dibuatnya. Habis2 blk kpg jak.

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!