UMS Aquarium & Marine Museum - Mia - Memories of Mine

Latest

Tuesday, May 20, 2014

UMS Aquarium & Marine Museum

Assalamualaikum

Kisah bangas lagi......korang layan je lah ye. Seminggu yang lalu punya cerita. Kitaorang sefamily pegi melawat ikan-ikan di UMS Aquarium & Marine Museum tu. Lepas beranimal planet dua minggu yang lalu, tiba masanya menyelam ke dasar laut pula....cehhhh

Tempat ni sebenarnya pusat penyelidikan marine UMS tetapi dorang buka kepada pelawat luar juga. Bayaran masuk murah jak, RM5 untuk dewasa dan RM3 untuk kanak-kanak. Bukan main eksaited lagi dorang Shumi, Shamzi dan Damia bila aku dan Hubby bawa ke sini.....kan dorang angan-angan nak pegi Aquaria KLCC tu....kat sini pun ok lah. Kira tak kempunan lah nak nengok ikan besar. Cuma kat sini tak ada ikan jaws cam di Aquaria tu. 


Antara hidupan laut kat aquarium ni. Tak banyak tapi ok lah juga untuk tontonan Shumi, Shamzi dan Damia.



Tengok, eksaited dorang meninjau2. 



Sebelum balik, bergambar kenangan di sini. Comel tak penyelam-penyelam dasar laut ni ??


Ok tu je lah kisahnya....TaTa!



4 comments:

  1. Assalam...

    eloklah tu bawa anak2 berjalan ketempat2 macam ni...banyak faedah dan ilmu baru dapat ditimba...
    Salam ziarah dari bunda...

    ReplyDelete
  2. best jugak tempat ni
    teringing rasa nak pegi :)

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!