Bercanda di tepian pantai - Mia - Memories of Mine

Latest

Monday, April 21, 2014

Bercanda di tepian pantai

Assalamualaikum

Ni cerita petang sabtu tu....anak-anak katanya nak bermain pasir di pantai. So bawalah dorang ke Pantai Tanjung Aru petang tu. Nasib baik cuaca elok je, terang dan tak berapa panas. 

Biar gambar je lah yang bercerita 



Asyik benar anak dara kecik aku yang seorang ni bermain pasir



Tak tahu apa yang dibincangkan oleh tiga beradik ni. Ada pakatan rahsia ni nampaknya...emmm



Apa bendalah yang dicangkul tu Shumi ??



Antara istana pasir yang tak berapa nak menjadi tu...hehe



Shumi sedang bercanda ditepian pantai....hehe


Lepas dari Pantai Tanjung Aru tu, kami singgah kat satu tempat ni. Nantilah aku cerita dalam post yang lain. Hehe ada sambungan pulak. (^_~)




10 comments:

  1. musim panas ni bestnya dpt bercanda ditepian pantai

    ReplyDelete
  2. Selain bermain dengan air, pasir tepi pantai adalah satu tempat kegemaran anak-anak bermain. Puas pastinya mereka bermain pasir Mia..

    ReplyDelete
  3. wahhhhh putih bersih nyer pantai... mesti best pijak pasir pantai mcm ni....

    ReplyDelete
  4. comel jer mereka bila ada pakatan rahsia tu mia...hik hik hik...

    ReplyDelete
  5. bestnye :)
    jom singgah http://eykabaha.blogspot.com/ ;)

    ReplyDelete
  6. rindunya kat laut...alahaiiiii....

    ReplyDelete
  7. Cantik gambar gambar ni...seronok tgk budak2 main pasir pantai.Teringat memori kecik2 dulu.Maklumlah...dibesarkan kat tepi pantai...huhuhuhu...sob sob

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!