Wordless Wednesday # 32 - Mia - Memories of Mine

Latest

Wednesday, August 21, 2013

Wordless Wednesday # 32


Assalamualaikum



Kenangan semasa belajar di UMS dahulu.....pokok2 tu semua masa aku belajar baru jak kena tanam, sekarang dah besar semuanya....








Sawah padi yang selalu dilintasi dalam perjalanan balik ke Kota Marudu.....teringat semasa kecil2 dahulu, suka duduk kat pondok di tengah2 sawah tu sambil tengo burung-burung yang berterbangan di sawah padi. Nyaman dan tenang.......Pondok tu kalau kat Sabah kami sebut Sulap..

16 comments:

  1. Dekat bendang tu tak de pacat ke Mia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pacat takde tapi lintah ada.....hehe

      Delete
  2. cantikknya gambar!... semua tu kenangan..kan MIa..betapa cepat masa berlalu:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nda sedar kan....tau2 sekarang dah tua....hehe

      Delete
  3. pemandangan sawah padi tuh mmg cantik sgt mia..tenang ati jer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang tenang, kalau tidur kat pondok2 tu mesti best.....

      Delete
  4. ingatkan mak yg tanam pokok yg besar2 gituu.,ehHHee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taklah...tukang kebun yang tanam.....
      #aku salah ayat ke? hehe

      Delete
    2. ayat mak betul, wak je yg gurau2 ..ehHHe, selamat hariraya mak tuu

      Delete
    3. Selamat hari raya Wak .... :D

      Delete
  5. Ya Allah cntiknya gmbr...terpaku jap

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!