Pagi di Kundasang - Mia - Memories of Mine

Latest

Sunday, June 2, 2013

Pagi di Kundasang

Assalamualaikum



Selamat pagi semua........segarnya bangun di daerah Kundasang ni, terasa kelainannya......sejuk segar gitu....tambah2 lagi bila melihat puncak Gunung Kinabalu yang berdiri megah.....terasa kecil diri melihat keindahan ciptaanNya kan....Kadang-kadang bila melihat puncak Gunung Kinabalu tu, macam tak percaya aku pernah juga sampai ke puncaknya.....bangga bukan riak juga sebenarnya sebab dalam pada aku yang bukan seorang yang menggemari akiviti lasak, terdaki juga gunung ni, ada juga yang boleh diceritakan dengan anak-anak, untuk motivasi katanya... :D

Oklah nanti aku ceritakan aktiviti kami di Kundasang ni...walaupun banyak kali dah pegi sini tapi tak pernah jemu.....

TaTa

19 comments:

  1. Aku pun suka ngan suasana kawasan pergunungan camni..mmg nyaman..kalau bgn pagi2 jln2 sekitarnya mmg best kan.

    ReplyDelete
  2. Seronoknya...if SA dpt pi sini..confirm awal subuh keluar..menikmati keindahan alam...

    ReplyDelete
  3. BILA LAH AGAKNYA BUI BOLEH TENGOK KEINDAHAN KUNDASANG NI DEPAN2 MATA..HUHUHU

    ReplyDelete
  4. masya allah cantiknya..terasa udara segar di sana...harap su pun dapat ke sana satu hari nnt :)

    ReplyDelete
  5. Dulu masa muda2 memang suka aktiviti daki gunung ni.

    ReplyDelete
  6. cantiknya!teringin nak pergi juga ke sana!

    ReplyDelete
  7. Sgt cantik...teringin utk ke sana :)

    ReplyDelete
  8. Cantik bah view Kundasang ni Mia...
    lama sudah ndak pigi sini...
    ohh tidak! aku blm sampai di puncak Kinabalu Mia...huhu:(

    ReplyDelete
  9. Seronok bercuti tempat sejuk. Kawasannya pasti cantikkan akak.

    ReplyDelete
  10. bangga kan dpt naik puncak gunung kinabalu! :D

    ReplyDelete
  11. assalam,

    memang indah alam ciptaan Ilahi...Subhanallah..

    ReplyDelete
  12. owhh how I miss this view so much. Masa kat kolej dulu, this is our everyday view, that Mount Kinabalu.

    ReplyDelete
  13. Cantiknya. Bilalah aku bley ke sana.

    ReplyDelete
  14. Memang nyamankan sesekali berada dipuncak gunung sambil memerhati gunung lain ni.... Tapi OKje pun tak suka mendaki ni MIa

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!