Hari baru !!! - Mia - Memories of Mine

Latest

Monday, May 6, 2013

Hari baru !!!

Assalamualaikum


Ada yang cuti ke hari ni ???? Sabah tiada cuti ok....keja jak, jangan malas-malas...tapi kebanyakkan sekolah kat KK ni tutup, so Shumi hari ni happylah tak payah pegi sekolah.....

Semalam tido jam berapa ? aku tertido, terbangun, tertido, terbangun tunggu keputusan sapa menang dan tunggu mana tahu ada pengumuman public holiday..hehe dan kesannya sekarang sakit kepala sebab tak cukup tido, fening-fening lalat...

Keputusan PRU semua orang dah tahu kan.....jadi kepada mereka2 yang telah dipilih untuk memimpin rakyat tu jangan lupa segala janji.....rakyat dah pilih, tunaikanlah tanggungjawab dengan sebaik-baiknya...dan kepada yang kalah, terima sajalah dengan hati yang terbuka, dah namanya adat bertanding kan....jangan pula ada buat protes segala bagai lepas ni (ehhh cam iklan tv plak ayat aku ni)....itu menyusahkan rakyat sebenarnya....

Walaupun berlainan aliran politik, jangan sampai bermusuh pulak.....lebih2 lagi sesama muslim.....kalau aku, aku lebih suka PILIH KEAMANAN....



ok TaTa.....selamat bekerja !!!





10 comments:

  1. Kalau PR menang mungkin kita cuti hari ini hihi...

    ReplyDelete
  2. Sama juga Mia...kerja jg kami...walaupun pening2 lalat juga gara2 tunggu result PRU smpi jam 1.00am lebih... apa pun keputusan terima dgn redha..:)

    ReplyDelete
  3. keje jugak.. malas benar.. tp boss takde leh rileks2 je.. hihi

    ReplyDelete
  4. saya pilih keamanan, kestabilan dan kemajuan di Malaysia.
    yg pastinya, isu perkauman telah mula berbangkit.
    org Melayu harus sedar akan perkara ini.

    mataku rabak juga menanti keputusan penuh PRU13. huhuhu
    tapi tetap bekerja seperti biasa :D

    ReplyDelete
  5. Peacee no war adalah terbaik kan hehhe

    ReplyDelete
  6. bui pun ingat cuti hari ni,rupanya tidak
    pagi tadi turun kerja dgn perasaan malas sangat..haha

    ReplyDelete
  7. Betul tu, mereka yg terpilih tu harap kerja keraslah hehe

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!