Damia demam....:-( - Mia - Memories of Mine

Latest

Wednesday, December 5, 2012

Damia demam....:-(

Assalamualaikum.....

Tiba2 update blog tengah malam....mata memang mengantuk tapi risau sebab Damia tiba2 jak demam.......petang tadi ok jek tapi balik rumah dalam jam 8.30 gitu, rasa dahi dia macam suam2 semacam.....ambil penyukat suhu, dah 38.4'c....sah memang demam....emmm mungkin cuaca agaknya sebab memang agak berangin sikit.......lepas bagi dia makan ubat, setengah jam kemudian suhu dah turun tapi masi risau lagi sebab budak umur cam Damia ni kalau demam mesti suhu cepat turun dan cepat naik juga......harap2 dia ok esok, kalau tidak memang tak lalu nak pegi keja.......:-(
Mood : Ngantuk dan risau...... 

4 comments:

  1. budak-budak memang macam tu , kalau demam mesti cepat naik & cepat turun. cuba letak kain yang lembab atas dahi dia, tapi waktu malam antara 6ptg - 11mlm.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mazliza - tu yg risau klu masa kita tido tiba2 suhu naik...

      Delete
  2. mmg anak-anak ni kalau demam je waktu malam sure panas mendadak padahal siang ok je kan.. kena slalu update suhu dia.. letak kain kat dahi sejukkan ketiak dia dgn air paip.. moga damia cpt sembuh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lah tu kan..siang ok je tp mlm suhu naik....

      Delete

Komen seikhlas hati ... Thanks!