Salam Aidiladha

Assalamualaikum

Seperti biasa raya haji balik ke kampung halaman ku di Kota Marudu. Bukan tak nak beraya di KK bersama2 dengan keluarga mertua tapi hubby lebih suka beraya suasana kampung katanya. 

Udara segar kampung tu yang membuatkan hubby sangat tertarik. Hubby kan dari kecik membesar di suasana hiruk pikuk bandar, masa ni lah dia mengambil kesempatan menikmati hidup di kampung. 

Awal pagi sangat nyaman sekali. Udara pun segar jak.

Dikesempatan ni, Mia sekeluarga ingin mengucapkan Salam Aidiladha kepada semua. Maaf zahir batin. 





5 Comments

Komen seikhlas hati ... Thanks!

  1. Salam aidiladha buat mia sekeluarga...

    ReplyDelete
  2. Salam Aidil Adha :)

    http://seronoknyermelukis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Salam Aidil Adha Mia....Berkorban ke tahun ni?
    Dah somi nak balik kampung ikutkan aje...hehe....sukalah tu kan....hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen seikhlas hati ... Thanks!

Post a Comment

Previous Post Next Post