Wordless Wednesday # 59 - Mia - Memories of Mine

Latest

Wednesday, July 9, 2014

Wordless Wednesday # 59

Assalamualaikum 
 
Ni kesinambungan dari cerita Selipar Damia kena kebas tu hari. Semalam balik dari kerja, hubby bagi tahu selipar Damia dah jumpa balik. Kata cikgunya terjumpa dalam stor taska. Sapalah yang memandai menapuk selipar Damia di stor...
 
 

Ni lah rupa selipar Damia yang biasa2 ja tu.
 
 
 
 
Note : Menapuk - sembunyikan
 
 
 
 
Extra Note : Jangan sedih ye penyokong baju kuning tu....adat permainan kan, ada kalah ada menang, walaupun di tempat sendiri :P
 
 
 
 

15 comments:

  1. ada lah tu yang nak main sorok2 kasut...

    brasil bukan setakat kalah tp kalah teruk....terkezut !

    ReplyDelete
  2. belajar perkataan baru hari ni, tq yang ;p

    owhhhh eventho penyokong tegar germany, tp tetap terkejut dgn jumlah gol yg brazil kena...

    ReplyDelete
  3. Oh.. memang cute pun seliparnya
    Mestilah kesian Damia pakai tak puas lagi dah hilang
    Jumpa ni sukalah ye:)

    ReplyDelete
  4. comelnya slipa damia tuh..mesti ade yg geram tuh...hmmm sib baik dpt balik..:)

    ReplyDelete
  5. ada yg minat la tue.. sebab tue dia sorokkan kasut damia..hehehe

    ReplyDelete
  6. macam dak Nuha.. kalau dia berkenan kat selipar yang dia pakai, dah tak muat pun dia nak pakai jugak.. hehehe..

    ReplyDelete
  7. ala kesiannya kena sembunyikan ye..budak2 mmg gitulah kan..hehe

    ReplyDelete
  8. syukur lah.. dijumpa juga balik selipar damia ni.. mmg rezeki Damia lg... comel jg selipar nya tu..hehe..

    ReplyDelete
  9. memang ditapuk tapuk la.. comellll ok.

    ReplyDelete
  10. Yeay...dah jumpa. Cute selipar mia.

    ReplyDelete
  11. wah pink.kaler.nsib baik jmpa smla

    ReplyDelete
  12. Cantik kasutnya walaupun maknya kata biasa biasa aje... Parutlah kena sembunyikan....
    Sian Damia...Dah sempat beli selipar baru ke belum?

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!