M.O.M - Mia - Memories of Mine

Latest

Friday, June 27, 2014

M.O.M

Assalamualaikum
 
Ternampak ni di share kan di Facebook
 
Sumber : Facebook


Kan.......para ibu-ibu sekalian, betul tak. Memasak, sediakan anak-anak pegi sekolah, seterika baju, jaga anak, jaga hubby :P, basuh baju bajan, kemas rumah, main-main dengan anak, cuci pinggan mangkuk, bla bla bla.......boleh buat kesemuanya, kadang-kadang dalam satu masa yang sama.
 
Bukan aku nak cakap bapa-bapa tak boleh buat semua benda tu, ada yang boleh buat sebenarnya, kadang-kadang lebih hebat dari si ibu, tetapi bilangannya tak ramai. :)
Ibu-ibu pula, bila dah kahwin dan jadi mak-mak, secara automatiknya semua kerja tu boleh buat. Memang bakat semulajadi wanita agaknya kan.
 

Yang membuatkan aku jadi M.O.M  
 
 
 
 
 
Note : M.O.M @ Memories of Mine (^_~)
 
 
 

7 comments:

  1. superwoman! yeah we are proud to be a mother kan (^_^)

    ReplyDelete
  2. Lama sdh nda dtg blog ko nie moy..semoga sihat aa. :D
    Ya betul tu.. setuju ma entry hrni.. :)

    ReplyDelete
  3. Semua mom yg buat. Sedar tak sedar bila mereka dah kawen baru perasan tak payah buat untuk mereka lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bapak2 iena tolong jugak..
      Mau terbg supermom bapak x tolong.

      Delete
  4. Setuju Mia....bapak belum tentu lagi tu... mmg special betul mom nikan..... sespecial Memori of Mine...sukalah tu hehe

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!