Jeragat apakah ini? - Mia - Memories of Mine

Latest

Saturday, May 17, 2014

Jeragat apakah ini?

Assalamualaikum

Tiba malam bila dah abis segala kerja di rumah, anak-anak pun dah lepak2 depan tv sambil tunggu mata mengantuk, aku cam biasalah.....menghadap lappy. Blogwalking mana yang sempat, berfacebook2 dan juga menyemak hasil pendapatan seharian.....nuffnang lah tu. Yalah nak tahu juga, duit bertambah ke tidak...hehe

Lepas semak duit, semak keywords. Memang kalau kat keywords ni ada pelik-pelik orang cari. Dan hari ni baru aku tahu ada spesis baru jeragat rupanya ...... Jeragat Almera......kihkihkih

Aku tak ingat bila masa aku postkan cerita Jeragat Almera ni....hehe






5 comments:

  1. hahahah !ada juga yer orang cari pasal jeragat almera ni, mesti link dengan entry kereta almera akk tu..hehe

    ReplyDelete
  2. khelassss jeragat ne....hahahah

    ReplyDelete
  3. Bila tgk keywords nih memg byk yg mengarut

    ReplyDelete
  4. Kereta pun berjeragat yeh Mia hehe ..faktor usia tu hehe

    ReplyDelete
  5. mcm2 keywords orang cari kan..jeragat pun jeragat la..hahaha

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!