Wordless Wednesday # 48 - Mia - Memories of Mine

Latest

Wednesday, April 2, 2014

Wordless Wednesday # 48

Assalamualaikum
 
 
Iklan bedak tepu cap tepung gomak abiss satu botol bedak dituang kat atas kepala huhu
 
 
 
 
 
 
Note : Awal pagi dah mandi bedak, muka baru bangun tidur belum mandi, belum berus gigi. Damia selalu mandi kat sekolah. :D
 
 
 
 

16 comments:

  1. pakai pagi tak pe ..terang..kalau malam terkejut ni..
    tertukar dgn kak limah..

    ReplyDelete
  2. lawak la damia ni..
    belom mandi dah wangi2 yer..

    ReplyDelete
  3. hahahahaha...nk wangi sangat la tu...

    ReplyDelete
  4. hahahhaa....mandi bedak...kalau macam ne nda sampai 1hari tu bedak...habis sudah...

    ReplyDelete
  5. sat gi cikgu confius ingat dah mandi wangi hehehe

    ReplyDelete
  6. sel sel otak tgh membina. hehehe

    ReplyDelete
  7. ekekkeee ingt kan da siap mandi, dat y mandi beddak kasi lebey wangi...

    ReplyDelete
  8. muka cuak kena marah ke tu? hehhe...satu mama kena beli bedak baru eh...

    ReplyDelete
  9. Kat umah aku tu bedak kena sorok. Sebab anak dara kat umah tu suka main bedak.

    ReplyDelete
  10. dorang ni pantang kan, nak melawa jer kerjanya hahahhaa.

    ReplyDelete
  11. Ni memang faveret budak budak....mandi bedak...OKlahkan damia...tak busuk gi rumah pengasuh walaupun tak mandi

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!