Wordless Wednesday # 43 - Mia - Memories of Mine

Latest

Wednesday, January 22, 2014

Wordless Wednesday # 43

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia!

Salam rabu semua


budak baru balik sekolah sedang bermain di tepian pantai katanya :D




Note : terima kasih lah kat korang semua yang tak pernah lupakan daku ini....entri semalam lah tu..hehe Tu bukan entri merajuk tau tapi salah satu teknik nak jemput melawat ke blog picisan ini dengan cara halus-halusan...kihkihkih

10 comments:

  1. Cantiknya gambar dorang ni.....damai jak tgk:)

    ReplyDelete
  2. Cantik gambar ni.

    Tak lupa pon kat blog ko ni noks.

    ReplyDelete
  3. pantai mana ne kak mia??cantik juga..bersih...

    ReplyDelete
  4. hihi...takpe sm2 saling ingat mengingati...

    ReplyDelete
  5. Kalau macam ini gaya balik sekolah pun tak rasa letih dapat menikmati pantai cantik. Bestnya Mia...

    ReplyDelete
  6. kene belajar teknik kamera la..ajar laaaa :)

    ReplyDelete
  7. pki kamera best ni..tuh gambar nampak best..

    ReplyDelete
  8. mmg cantik n menarik gambar tuh mia...
    aku nie berBW cam siput ngan bdk tak lekat nak pegang nie...

    ReplyDelete
  9. Cantiknyaaaaaa...sambil dpt pahala tengok laut...
    Shamzi Dan Shumi ke tu?

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!