3 Beradik..... - Mia - Memories of Mine

Latest

Tuesday, January 8, 2013

3 Beradik.....

Assalamualaikum
.
Tatapan di waktu petang ('____')......3 beradik yang suka buat umi dan babanya pening kepala...... Si adik kecil nampak ayu tapi sebenarnya lasak.....mengikut perangai abang2nya....
Tapi walaupun memeningkan melayan karenah dorang tapi sebenarnya mereka adalah 'ubat' yang berkesan untuk segala kesakitan......

Nampak jak ayu cam budak pompuan yang lain tapi perangai lasak cam budak lelaki....semua meja kerusi dan rak jadi mangsa panjat......(gambar jadi camtu sebab upload terus dari hp)
3 beradik yang disayangi.....moga jadi anak2 yang soleh dan solehah....amin

19 comments:

  1. Sama la dengan saya. Anak saya pun 2 lelaki 1 perempuan. Yg perempuan tu yg sulung. Walaupun kita marah2 derang tp dihati tetap sayang kan mia. Moga menjadi anak yg soleh dan solehah.

    ReplyDelete
  2. bestnya ada buah hati terchenta..pengubat jiwa dan raga

    #kak, cuba la guna snatan sawit..memang sedap. sapa2 yg tak suka masakan berlemak snagat sesuai la..

    ReplyDelete
  3. mana cukup bertiga je makk, nk tambah 7-8 adik lg tuu..eHHhhee

    ReplyDelete
  4. Dah abang2nya jadi trainer... Si adik pun ikut la saja... :)

    ReplyDelete
  5. hihihi syoknya ada anak...doa Cik P.A. moga dpt anak2 mcm tu gak la nnt....smg jodohku mendekatila dr ini...insyaallah

    ReplyDelete
  6. @Wak Gelas™: kira cukup sudah tapi klu ada lagi mememang tak menolak....rezeki...hehe

    ReplyDelete
  7. @Kakcik Nur: tu lah kak lasak kemain adik dia...

    ReplyDelete
  8. dia lasak bermakna dia bijak...seronok ada anak ramai kan...

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  10. Comelnya. Adik bley gang dgn qahirah...lasak dan suka memanjat. Telatah anak2 pengubat stress kan ☺☺

    ReplyDelete
  11. besela...kalo atsnye abg kompom adik yg gurl leh jd lasak ikut abg2 die gak

    ReplyDelete
  12. Aameen.. Comeynye dorang ni..

    P/s: nani folo sni balik. Slm kenal :)

    ReplyDelete
  13. aku punya adik beradik pun 3 orang, cuma bezanya perempuan yang paling tua

    ReplyDelete
  14. dah tiga ye, seronoknya ^_^
    betul sangat anak2 ni la ubat time kita sakit dan stress kan ^_^

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!