Wednesday # 11

Assalamualaikum.....

 
sudah kenyang lunch....sila makan manisan pulak.....biar senyum pun sentiasa manis dipandang (adakah macam ni).....manisan2 juga, jangan terlebih pulak yek....(*_*)

13 Comments

Komen seikhlas hati ... Thanks!

  1. Manisan apa tu Mia.. kakak tengok teringin pulak rasa...

    ReplyDelete
  2. Kakzakie....gambar lama dah sebenarnya...hehe...hari tu mkn kat hotel dorg bg dessert ni....longan dgn kuih x tau nama dia....buat dari pulut dan ada inti kacang itam dlm dia....

    ReplyDelete
  3. Anum & seroja tiara - nampak sedap kan...mmg sedap

    Ayu - menarik sebab cara dia kena hidang tu...cantik terus mcm berselera pula nak mkn...

    ReplyDelete
  4. tagged awak sini :D

    http://yayacaramel.blogspot.com/2012/10/jom-masuk-bloglist-guliboolat.html

    ReplyDelete
  5. kuih ku kot namanya. x pun kuih nyonya. sedap ni. mcm2 warna dan bentuk ada. hehehe

    ReplyDelete
  6. Yaya - ok..nanti akan di join segmen tu...

    Mrs.Eady - sedap kan??

    Sue - saya pun kurang pasti nama kuih tu tp mmg kuih tradisional cina tu...

    Fiza - memang sedap :-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen seikhlas hati ... Thanks!

Post a Comment

Previous Post Next Post