MINI LONGEVITY PEACH BUN BY PROMENADE HOTEL

Assalamualaikum 

Hi korang. Hujung-hujung minggu ni tak tahu nak pegi mana, ni Kmia suggestkan ... cuba korang ke Promenade Hotel, cuba try test dia punya Mini Longevity Peach Bun .. sedap tau. 
Apa ke benda tu, ok ni Kmia story-story.

Khamis lalu, 24hb tu Kmia berkesempatan menghadiri 'Official Peeling of Promenade's Giant Longevity Peach Bun' ... erti kata lain majlis mengupas bun gergasi gitu. 



Giant Peach Bun setinggi 2 kaki ni disediakan oleh Team Master Chef Promenade Hotel yang diketuai oleh Award Winning Executive Chef, H.K.Cheong. Dan disebalik giant bun ni tersembunyi 50 biji Mini Peach Bun yang comel. 
Pembikinan peach bun ini adalah simbolik kepada kejayaan dan kekayaan berterusan sempena sambutan Hari Kemerdekaan Malaysia yang ke-60.

Majlis 'peeling' atau kupas ni disempurnakan oleh 8 orang penting dalam pengurusan Hotel Promenade yang diketuai oleh General Manager Mr Hafizan Wong di Restoran Dynasty Chinese yang diiktiraf halal oleh Jakim.


Majlis yang simbolik ini disaksikan oleh warga emas dari Senior Day Care Centre of Kota Kinabalu's Widow Welfare Association dan juga rakan media serta para bloggers. 
Menurut Puan Anita Chung yang merupakan Group Director Sales & Marketing, warga emas SDCC-KKWWA ini merupakan tetamu khas yang selalunya sangat menghargai majlis-majlis seperti ini di samping salah satu program khidmat masyarakat Hotel Promenade. 

Selepas majlis, tetamu dihidangkan dengan menu istimewa di Restoran Dynasty Chinese. 




Makanan yang dihidangkan di restoran ini pasti membuatkan korang teringin nak makan lagi. Memang sedap!

Dan 'bintang utama' hari tu tentulah si Mini Longevity Peach Bun. 



Comel dan sedap gitu. Mini bun berbentuk peach ini berintikan pes biji teratai yang sangat enak. Jangan risau, korang boleh je merasa sendiri mini peach bun ni.
Bun ini akan dijual dengan harga RM3.00 sebiji sehingga 31 Ogos ni. Pada hari isnin hingga jumaat ianya dijual dari pukul 11.30 pagi hingga 2.30 petang. Manakala hari sabtu, ahad dan cuti umum dari pukul 7.30 pagi hingga 2.30 petang. 
Hasi jualan mini peach bun pada 24hb Ogos hari tu akan disalurkan ke Rumah Bakti Harapan Inanam.

Untuk maklumat lanjut mengenainya korang boleh hubungi Hotel Promenade di 088 265 555 atau boleh ke Facebook www.facebook.com/promenade.hotel


8 Comments

Komen seikhlas hati ... Thanks!

Post a Comment

Komen seikhlas hati ... Thanks!

Post a Comment

Previous Post Next Post