Mana satu gaya tidur anda? - Mia - Memories of Mine

Latest

Tuesday, September 9, 2014

Mana satu gaya tidur anda?

Assalamualaikum

Mana satu gaya tidur anda ?? 

Sumber  : Facebook

Aku ?? Tak ada dalam gambar di atas sebab aku tidur suka peluk bantal ataupun selimut. Aku jenis yang tak suka pakai selimut, kecuali kalau darurat lah cam dalam bilik yang ber air-con ataupun semasa demam. Hari2 biasa aku lebih suka peluk selimut/bantal. 

Hubby pulak seperti gambar yang last tu. Tidur mesti ada selimut. Tak kira hari panas ke apa, wajib berselimut. Apalagi bila cuaca sejuk memang tak nampak kepala dah, masuk terus dalam selimut. 

Anak-anak aku semua rasanya ikut gaya aku tidur. Tak suka berselimut tetapi tidur mesti ada bantal peluk. Kalau tak, tak nyenyak tidur rasanya. :)

Korang pula tidur macam mana ??




9 comments:

  1. rasanya tak de jugak kot..
    tambah ada anak ni.. luth tidur bwh ketiak..sambil..menyunyut...oh

    ReplyDelete
  2. semua x de dalam senarai gaya tido anum
    hehe

    ReplyDelete
  3. Kakak suka berselimut tapi tak tutup kepala.
    Kalau tutup sampai kepala takut pulak nanti siapa yg nampak hihi...

    ReplyDelete
  4. Takde dlm gmbr. Sama mcm mia, tido kene ada bantal peluk..

    ReplyDelete
  5. ikut situasi ha3... asalkan lena ;p

    ReplyDelete
  6. Hi moy...lama sdh nda sia singgah d sini kan...hehehe...
    Hehehehe..sia mcm2 gaya tdo ada.....

    ReplyDelete
  7. haha.. aku jenis yg no 6 tu Mia.. tapi memang kmi aku dgn Pa'e ndak suka pkai selimut.. babahnya jak yg suka berselimut... haha

    ReplyDelete
  8. Hehe....malu nak bagi tahu weyh....

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!