'Ustazah' Damia - Mia - Memories of Mine

Latest

Monday, July 14, 2014

'Ustazah' Damia

Assalamualaikum
 
Salam 16 ramadhan. :) Tak sedar kan dah dua minggu kita berpuasa. Lagu raya pun dah start berkumandang di radio. Mood raya dah mari dah. hehe
 
Sabtu tu, aku balik kampung sebab nak rasa juga suasana berpuasa dengan keluarga di kampung. Tapi nanti lah aku cerita kan ye.
Nak cerita pasal budak Damia ni. Bukan main dia tetiba bongkar tudung pemberian neneknya. Dia kata nak pakai tudung cam Umi.
 
'Ustazah' Damia katanya...:) 
 
Bukan main dia bersemangat pakai tudung sebelum bergerak tu.
 
Tapi dalam kereta....dia buat apa ??
 
 
Dah taksub benar dia dengan bantal busuknya tu. Wajib bawa ke mana-mana.  

6 comments:

  1. Cantik bila anak kecil bertudung. Fitrah manusia nak bertudung dan cantik. Kasihan kepada yang wajib bertudung.tetapi tak bertudung. Ramai juga yang Allah bagi hidayat sempena ramadhan ini mereka dapat bertudung.

    ReplyDelete
  2. Weyh tukar sudah ke kepala tu Mia?
    Sejuk perut mama ni ada anak ustazah hehe

    ReplyDelete
  3. ustazah!!! mana boleh cium bantal busuk!! hahahaa

    ReplyDelete
  4. Comelnya dia Mia.
    Tapi dah tahu nak pakai cantik-cantik walau msaih nak bantal busuk:)

    ReplyDelete
  5. Hehehe... bantal busuk jugak yg dicarinya kan..=D

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!