Cerita hari ni - Mia - Memories of Mine

Latest

Sunday, March 16, 2014

Cerita hari ni

Assalamualaikum

Entri di taip jam 1.20 am tadi.
Mata belum mengantuk sebab risau Damia tiba-tiba petang semalam. Jumaat tu dia ok je, tapi pagi sabtu dah batuk2 dan selsema. Petangnya badan dah panas, suhu mencecah 38'c.
Tengo dia tidur pun cam tak selesa, hidung tersumbat akibat selsema.

Petang semalam sebenarnya nak pegi kenduri pakcik yang masuk rumah barunya. Tapi last minit cancel sebab Damia yang kurang sihat. Risau juga sebab Damia baru jak baik demam minggu lalu. Ini dah demam balik. Agaknya cuaca yang agak panas dan kering sekarang ni.

Semua mesti dah dengar berita semalam tentang MH370 tu kan.
Kata PM kita dalam sidang akhbarnya, berkemungkinan kapal Mas tu dirampas. Ada bukti menunjukkan kapal itu berpatah balik dan sistem transporter sengaja dimatikan.
Masih banyak tanda tanya tentang kehilangan pesawat MH370 ni, tak perlu nak buat spekulasi. Hanya mampu tunggu, lihat dan berdoa untuk keselamatan mereka yang ada dalam kapal tu.

Moga ada keajaiban yang berlaku dan terus berdoa untuk keselamatan mereka.


Sumber : Facebook



Note : Moga anak Umi, Damia cepat sembuh dari demamnya....







3 comments:

  1. semoga damia cepat sembuh....cik pun slesma2 juga ne...Alhamdulillah hari ne sudah beransur pulih..

    ReplyDelete
  2. moga Damia cepat sembuh ya..musim selsema bah skrg..panas.. sentiasa doakan keselamatan MH 370 agar dpt ditemukn. .

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!