Lengang - Mia - Memories of Mine

Latest

Tuesday, August 6, 2013

Lengang

Assalamualaikum

Dah masuk 28 Ramadhan. Kebanyakkan penduduk terutamanya di bandar-bandar dah beransur-ansur pulang ke kampung halaman masing-masing. Tak kira kampung jauh ke dekat.

Tapi ada juga segelintir yang masih berada di sini, di bandar..lebih kurang cam aku lah tu konon... mungkin belum mula bercuti dan ada juga yang masih belum siap membeli membelah keperluan raya. Aku pun masih juga di KK ni, bukannya belum bercuti atau belum abiss shopping, tapi nak menunggu rabu ni.....disebabkan tahun ni agak kurreeeng rajin membuat kuih raya, selalunya nak dekat2 raya, kuih raya yang jenis tunjuk2 tu ada potongan harga sampai 70% gitu. Tak tahu aku tergolong dalam pengguna bijak ke apa ? hehe


Kan lengang.....kalau masa2 gini, keta semua gerak cam siput.....



Malas buat kuih raya tahun ni......yang dapat cuma kuih makmur aman sentosa ni sahaja......hehehe










6 comments:

  1. Sini pun lengang jugak.. Sedapnya moy biskut makmur tu. Mtk sikit :D

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya Aidilfitri
    Maaf Zahir & Batin

    ReplyDelete
  3. sini kl msh jem sana sini lagi walaupun kreta sdh kurang2. kuih sy ada 4 jensi yg sdh buat. buli laitu! hehehe... Selamat hari raya maaf zahir & batin mia! :)

    ReplyDelete
  4. hari ni sangat seronok pergi kerja Mia, jalan sangat lengang dan cepat jer sampai office, huh, kalau hari2 macam ni, memang seronok...

    ReplyDelete
  5. Semua org dah balik kg tu Mia.. ..tulah pasal hehe
    Rajinnya buat kuih maamur Mia...

    ReplyDelete
  6. salam mia
    tunggu esok yer..takperlah moga2 dpt beli yg murah2 nanti..inshaallah..
    selamat hari raya yer..maaflah kalau ade salah silap kat dunia maya nie..take care..

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!