Jom rehatkan diri - Mia - Memories of Mine

Latest

Sunday, April 6, 2014

Jom rehatkan diri

Assalamualaikum

Hujung minggu ni korang buat apa ? Soalan klise tapi tetap nak tanya hehe.
Aku memang akan jawab lepaking dengan hubby dan anak-anak di rumah. Layan perangai anak2 yang pelbagai peelnya.

2 hari ni je lah peluang untuk merehatkan diri dan buat aktiviti dengan anak2. Aktiviti tu pun tak semestinya keluar rumah, berbual-bual dengan anak pun dah kira aktiviti yang menggembirakan kita dan anak2. Yalah 5 hari masing2 sibuk, ibu bapa keluar bekerja, anak2 pergi ke sekolah.



Nyaman dan best.........zzzzzzz 




8 comments:

  1. Aku nie dok umah jer...heheh..tetap bahagia..cuma ari nie hubby meeting seharian kena jag mrk berdua sorang2..dahlah arissa lak demam..meragam lah..

    ReplyDelete
  2. Hahah , sye pun duduk rumah sajoo >.<

    ReplyDelete
  3. oh.. bestnya tido
    kite kat teghanu kena kije
    huwaaa

    ReplyDelete
  4. nyaman sungguh tengok Damia lena lagu tu, leh gang si JJ ni.

    ReplyDelete
  5. bestnye tgk die tidooo.....jelesnyeee..

    ReplyDelete
  6. iasalah Mia...hujung minggu mesti jalan jalan...tak yah jauh jauh...dekat dekat pun ok gak janji boleh keluar hehe

    ReplyDelete
  7. diam-diam d rumah jak lah kak..lagi pun husb kerja...huhuuh

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!