Sayang Korang # 1 - Mia - Memories of Mine

Latest

Sunday, March 2, 2014

Sayang Korang # 1

Assalamualaikum

Yang ni bukan entri klise ye. Orang lain buat post ni, ko pun nak tulis juga. Tak kisahlah apa orang nak kata kan, blog aku, aku suka lah nak tulis apa, asalkan tidak mendatangkan kemudaratan kepada yang membacanya....bukan marah, nak bagitahu jak....hehe

Bukan post apa pun, saja nak senaraikan mereka-mereka yang rajin komen di blog ni. 
Terima kasih daun keladi, sayang korang 


1. Cik Puan - 62 komen
2. Hainom Okje - 60 komen
3. Atiey - 57 komen
4. Ummu Aidan-Arissa - 39 komen
5. Fiza Rahman - 37 komen
6. Anum - 37 komen
7. Kak Zakie - 36 komen
8. Mrs.Eady - 28 komen
9. Cik Nor - 25 komen
10. Mama JJ - 23 komen


Jom ramai-ramai terjah blog mereka yang peramah ni... (^_~)





11 comments:

Komen seikhlas hati ... Thanks!