Wordless Wednesday # 37 - Mia - Memories of Mine

Latest

Wednesday, October 30, 2013

Wordless Wednesday # 37

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia!

Seperti yang dijanjikan, aku sharekan sekeping dua gambar reunion kita orang ahad lepas tu. Ni pun pinjam dari si Nancy.... :D


Geng 'keras' dari dulu ni. Sebelah kiri tu, Cath @ nama muslimnya Khairunisa aka Kay Masingan dan yang tengah tu dari dulu hingga sekarang sentiasa comel dan cute, Marlina @ Teng. Yang kanan tu dah sedia maklumlah kan :D



Berdiri dari kiri - Cath dan Stella.
Duduk dari kiri - Jacky, Nancy, Teng & me.......

9 comments:

  1. salam mia
    Bila berjumpa balik gitu, terimbas kembali kan kenganan zaman belajar dulu..apapun korang masih nampak muda2 lagi..heheh

    ReplyDelete
  2. Seronok nya dpt berkumpul dgn geng karas ni...:)

    ReplyDelete
  3. tiap2 thn pula kamu pnya reunion! bagus betul owh.. pdhal sy tiap2 thn jg balik kk, tp tidak jg termeet up sama geng skolah dulu.. hmm..

    ReplyDelete
  4. Sekolah rendah ke sekolah menengah ni Mia? Tak ramai yg dapat contact yeh....dah habis cerita ke belum? Hehe

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!