Lelaki lanjut usia semakin gatal ??? - Mia - Memories of Mine

Latest

Saturday, April 20, 2013

Lelaki lanjut usia semakin gatal ???

Assalamualaikum

Bukan aku yang cakap tapi ada satu artikel yang aku jumpa disharekan dalam facebook mengatakan lelaki yang berusia 40 tahun ke atas akan semakin 'gatal'..... kebarangkalian untuk mencari yang no 2 akan semakin tinggi.....emmmm Betul kah ???



Sumber : Facebook

9 comments:

  1. kekununnya dikatakan...life begins at 40 lettew... lelaki kan selalu pegang pada prinsip ni... tapi depends jugak Mia...kadang2 x perlu sampai 40 pun memang dah sedia ada cenggitu...

    ReplyDelete
  2. No comment,hahahaahha.Tunggu umur 40 dulu psl aku dan laki aku sebaya.So,tunggu lah umur dia 40 ntt.hahahaahhaha

    ReplyDelete
  3. Ermmm. Mabe. Tp xsemua kot. Heeee

    ReplyDelete
  4. betul..dah tengok...tp bergantung juga pada individu.

    ReplyDelete
  5. rasanya lelaki ni gatal sepanjang masa je hehehe

    ReplyDelete
  6. Bergantunglah kpd jeni orngnya aku rs..ade gak yg masuk 40 semakin ok..tapi umur 40an tuhlah ms utk berubah n jd kekal perangai nya sampai mati ...:)

    ReplyDelete
  7. dalam erti kata lain, midlife crisis. ulat bulu naik daun hahaha. I rasa yg jenis makin tua makin gatal ni selalunya yg baru merasa hidup "senang" dan mendapat "kebebasan".

    ReplyDelete
  8. Lelaki tak lanjut usia pon gatal juga nok. Tak payah nak tunggu sampai usia dah lanjut ☺☺

    ReplyDelete
  9. hoho.....kalau gitu bahaya ni hehe ...suka hati depalah.... sanggup ke depa nak menjaga anak kecik bila umur dah tua...

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!