Mulakan hari dengan Bismillah - Mia - Memories of Mine

Latest

Tuesday, January 14, 2014

Mulakan hari dengan Bismillah

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia!

Kita sangat-sangat mengeluh bila datangnya hari isnin dan hari-hari berikutnya, tetapi sangat gembira bila datangnya hari sabtu.

Apa kata kita ubahnya dari sudut yang berbeza. In sha Allah, kita akan lebih bersemangat menghadapi hari ini dan seterusnya.



Image from Whatapps


~~~SALAM MAULIDUR RASUL~~~


11 comments:

  1. Bismillah…….Allahumma Solli'ala Muhammad.Salam maulidur rasul

    ReplyDelete
  2. Salam maulud mia...betul tuh kena ubah, sbb apa kita yg pergi kerja kerana hendak mencari rezki..hendaklah niattuk dpt keredhaan Allah..barulah dapat barakah...kalau asyik blues jer mungkin kena kerja sendiri kot tanam-tanam kat umah...heheh

    ReplyDelete
  3. Salam Maulidul Rasul Mia..
    yup kena ubah Monday bluse tu kan Mia..kat Johor sekarang trand sunday bluse because sunday first hari bersekolah hehe..:D

    ReplyDelete
  4. Di Kedah hari Ahad orang paling malas, hari Khamis semuanya ceria kerana boleh balik awal sikit....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terlupa...salam Maulidur Rasul buat Mia dan famili...

      Delete
  5. Salam Maulidur Rasul juga buat Mia…
    Sama-sama kita ubah persepsi tu.. caiyok caiyok :)

    ReplyDelete
  6. Yelah nak ubah pun susah....sebab kena kerja hari Isnin hehe....yg tak keja ni pun masyaallah...hehe

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!